Board logo

標題: EMG Strike Industries Hi-capa GBB 如何? [打印本頁]

作者: bennytsang16    時間: 25-3-2023 13:36     標題: EMG Strike Industries Hi-capa GBB 如何?

有無師兄買了 EMG Strike Industries Licensed 2K Alpha Hi-capa GBB?
性能如何?
(小弟三年前買過枝 EMG Strike Industries ARK-17,但其造工、用料、操作上,真的很令人失望。 所以今次想問問大家意見)



圖片附件: 5484864.jpg (25-3-2023 13:36, 84.18 KB) / 該附件被下載次數 285
http://wargamehk.com/cgf/attachment.php?aid=315341


作者: 神來之槍    時間: 25-3-2023 21:20

滑架上裝紅點鏡既螺絲位已滑牙,好心就用粗少少既螺絲啦
作者: Tango1997    時間: 11-5-2026 14:57

引用:
原帖由 bennytsang16 於 25-3-2023 13:36 發表
有無師兄買了 EMG Strike Industries Licensed 2K Alpha Hi-capa GBB?
性能如何?
(小弟三年前買過枝 EMG Strike Industries ARK-17,但其造工、用料、操作上,真的很令人失望。 所以今次想問問大家意見)

3153 ...
已解決
http://www.wargamehk.com/cgf/vie ... &extra=page%3D1
作者: selvaria    時間: 11-5-2026 21:06

引用:
原帖由 bennytsang16 於 25-3-2023 13:36 發表
有無師兄買了 EMG Strike Industries Licensed 2K Alpha Hi-capa GBB?
性能如何?
(小弟三年前買過枝 EMG Strike Industries ARK-17,但其造工、用料、操作上,真的很令人失望。 所以今次想問問大家意見)

3153 ...

當年ark17有個乜乜大叔做打手真係想嘔
作者: Tango1997    時間: 11-5-2026 21:39

引用:
原帖由 selvaria 於 11-5-2026 21:06 發表


當年ark17有個乜乜大叔做打手真係想嘔
呢一支曾經有衝動想擁有

後來覺得個size有啲怪唔夠man唔夠粗豪……放棄了
作者: 醉貓星人    時間: 3-6-2026 18:34

樣靚,但飛機特規,推彈杆極幼,好易斷
玩strike industries要有愛先得。但愛會隨著時間心力變淡

[ 本帖最後由 醉貓星人 於 3-6-2026 18:35 編輯 ]




歡迎光臨 CGF (http://wargamehk.com/cgf/) Powered by Discuz! 6.0.0