Board logo

標題: 大家的金句係咩?(JN8:12) [打印本頁]

作者: Hkpolice-Psu    時間: 10-3-2010 11:44     標題: 大家的金句係咩?(JN8:12)

8:12 耶穌又對眾人說、我是世界的光.跟從我的、就不在黑暗�堥哄B必要得著生命的光。

8:12 Then again Jesus said to them, I am the light of the world; he who comes with me will not be walking in the dark but will have the light of life.

圖片附件: IMG_1386.JPG (10-3-2010 11:44, 134.39 KB) / 該附件被下載次數 154
http://wargamehk.com/cgf/attachment.php?aid=95350


作者: 仔仔    時間: 10-3-2010 12:06

引用:
原帖由 Hkpolice-Psu 於 10-3-2010 11:44 AM 發表
8:12 耶穌又對眾人說、我是世界的光.跟從我的、就不在黑暗�堥哄B必要得著生命的光。

8:12 Then again Jesus said to them, I am the light of the world; he who comes with me will not be walking in the dark ...
一樣~~@w@.....我自己雕左句落去
作者: ayaka    時間: 10-3-2010 14:49

每支trijicon頂多都係得十幾年的"光輝"
作者: hklovers    時間: 10-3-2010 15:14

I reject the reality and subsitute my own

Failure i always an option
作者: Hkpolice-Psu    時間: 10-3-2010 15:43

引用:
原帖由 ayaka 於 10-3-2010 14:49 發表
每支trijicon頂多都係得十幾年的"光輝"
都唔係GE, TA31 TR21果D味好D囉, 起碼有條光纖~
作者: ayaka    時間: 10-3-2010 16:11

引用:
原帖由 Hkpolice-Psu 於 10-3-2010 15:43 發表


都唔係GE, TA31 TR21果D味好D囉, 起碼有條光纖~
無錯~條光纖有排用!
作者: 仔仔    時間: 12-3-2010 01:11

引用:
原帖由 ayaka 於 10-3-2010 02:49 PM 發表
每支trijicon頂多都係得十幾年的"光輝"
咁又未必...嘿嘿..
作者: sam524    時間: 12-3-2010 01:21

其實有冇師兄試過ko左支ACOG?
作者: Andy    時間: 12-3-2010 01:45

你錯定我錯
When Jesus spoke again to the people, he said I am the light of the world. Whoever follows me will never walk in darkness but will have the light of life
作者: Hkpolice-Psu    時間: 12-3-2010 09:48

引用:
原帖由 Andy 於 12-3-2010 01:45 發表
你錯定我錯
When Jesus spoke again to the people, he said I am the light of the world. Whoever follows me will never walk in darkness but will have the light of life
你同我都應該無錯,只係譯法問題~
引用:
原帖由 sam524 於 12-3-2010 01:21 發表
其實有冇師兄試過ko左支ACOG?
點為之KO先...一般都唔會手痕開佢吧.....有幅射
作者: 4jai    時間: 12-3-2010 18:24

引用:
原帖由 Hkpolice-Psu 於 12-3-2010 09:48 發表

你同我都應該無錯,只係譯法問題~



點為之KO先...一般都唔會手痕開佢吧.....有幅射
比人打爆塊玻璃
但好似冇乜點聽過
只聽過有人爆左eo-踢,同aim點
作者: sam524    時間: 12-3-2010 18:37

引用:
原帖由 Hkpolice-Psu 於 12-3-2010 09:48 發表

你同我都應該無錯,只係譯法問題~



點為之KO先...一般都唔會手痕開佢吧.....有幅射
KO姐係冇意地,意外地整爛左...
作者: sunny2014    時間: 12-3-2010 18:40

引用:
原帖由 Hkpolice-Psu 於 12-3-2010 09:48 發表

你同我都應該無錯,只係譯法問題~



點為之KO先...一般都唔會手痕開佢吧.....有幅射
其實佢果度得果少少仲要只係氚…無乜好驚
問題係會唔會有人真係唔怕砌唔番去拆




歡迎光臨 CGF (http://wargamehk.com/cgf/) Powered by Discuz! 6.0.0