二等兵
查看詳細資料
TOP
少將
衛隊工程部
等待驗證會員
國務卿(鐵腳H)
總版主
BAN屎豪
原帖由 OoRecycleoO 於 7-12-2009 01:43 發表 硬左回瞠彈弓有咩different???
原帖由 19940827 於 6-12-2009 23:12 發表 我哥支meister垃圾g17.... 只係diy頂硬左回瞠彈弓
原帖由 m92fs 於 7-12-2009 22:59 發表 乜你咁講呀,我支Meister 都唔知幫我幾多. 係支CQB場上可靠既拍當.
准士官
原帖由 rhkpd 於 7-12-2009 23:27 發表 國產D handgun 其實唔係太講究都ok, 幾舊水算係咁嘛... 不過果D匣就...係會你最需要時話你知 "我漏gas" 果陣你只會聽到hammer輕"啲"一聲, 而你必需叫"我死...死....死"