註冊
登錄
讚好帖子
幫助
CGF
»
一般討論區
» 想咁整…有冇計?
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
發新話題
發佈投票
發佈商品
發佈懸賞
發佈活動
發佈辯論
發佈視頻
打印
想咁整…有冇計?
sunny2014
先知神尼
上校
CGF大祭司、大先知
帖子
8016
積分
142028
Like
0
在線時間
4674 小時
註冊時間
30-10-2007
個人空間
發短消息
加為好友
當前離線
1
#
大
中
小
發表於 1-10-2008 18:33
只看該作者
想咁整…有冇計?
唔知有無師兄整過
如果想用CA AG36拆前節
然後裝響G36K護木上下面
差唔多好似咁↓
只係變左G36K
咁樣有冇得諗?
唔該各位師兄
仲有,我想問多句
有冇一種野可以好似咁樣裝兩邊骨
↓
[
本帖最後由 sunny2014 於 1-10-2008 18:38 編輯
]
附件
DSC00790.JPG
(47.21 KB)
1-10-2008 18:33
UID
4043
精華
0
威望
13170
金錢
11362
犯規
0
閱讀權限
80
最後登錄
28-6-2017
查看詳細資料
TOP
microwavefood
准士官
帖子
58
積分
2317
Like
0
在線時間
274 小時
註冊時間
23-11-2007
個人空間
發短消息
加為好友
當前離線
2
#
大
中
小
發表於 2-10-2008 09:15
只看該作者
慳番啖氣暖肚啦, 邊會整到架~
附件
ag36K.jpg
(105.26 KB)
2-10-2008 09:15
UID
4267
精華
0
威望
132
金錢
101
犯規
0
閱讀權限
20
最後登錄
31-5-2017
查看詳細資料
TOP
路比
☤
上尉
☤鹵水大脾
帖子
5286
積分
87885
Like
1
來自
東隧口
在線時間
2098 小時
註冊時間
10-1-2007
個人空間
發短消息
加為好友
當前離線
3
#
大
中
小
發表於 2-10-2008 09:37
只看該作者
好似有出過一隻係上骨架喎,不過貴d
UID
82
精華
1
威望
9068
金錢
6008
犯規
0
閱讀權限
80
最後登錄
14-5-2026
查看詳細資料
TOP
HongKoch
禁止發言
帖子
368
積分
9727
Like
0
在線時間
930 小時
註冊時間
14-1-2008
個人空間
發短消息
加為好友
當前離線
4
#
大
中
小
發表於 2-10-2008 18:26
只看該作者
回復 2# 的帖子
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
UID
4737
精華
0
威望
590
金錢
140
犯規
2
閱讀權限
1
最後登錄
12-6-2012
查看詳細資料
TOP
sunny2014
先知神尼
上校
CGF大祭司、大先知
帖子
8016
積分
142028
Like
0
在線時間
4674 小時
註冊時間
30-10-2007
個人空間
發短消息
加為好友
當前離線
5
#
大
中
小
發表於 2-10-2008 19:04
只看該作者
回復 3# 的帖子
師兄指牛牛定煙仔?
UID
4043
精華
0
威望
13170
金錢
11362
犯規
0
閱讀權限
80
最後登錄
28-6-2017
查看詳細資料
TOP
microwavefood
准士官
帖子
58
積分
2317
Like
0
在線時間
274 小時
註冊時間
23-11-2007
個人空間
發短消息
加為好友
當前離線
6
#
大
中
小
發表於 3-10-2008 01:22
只看該作者
你都有枝za啦......自己買個mount裝咪得囉~
不過要磨少少位。
UID
4267
精華
0
威望
132
金錢
101
犯規
0
閱讀權限
20
最後登錄
31-5-2017
查看詳細資料
TOP
sunny2014
先知神尼
上校
CGF大祭司、大先知
帖子
8016
積分
142028
Like
0
在線時間
4674 小時
註冊時間
30-10-2007
個人空間
發短消息
加為好友
當前離線
7
#
大
中
小
發表於 3-10-2008 11:09
只看該作者
回復 6# 的帖子
邊隻mount
UID
4043
精華
0
威望
13170
金錢
11362
犯規
0
閱讀權限
80
最後登錄
28-6-2017
查看詳細資料
TOP
microwavefood
准士官
帖子
58
積分
2317
Like
0
在線時間
274 小時
註冊時間
23-11-2007
個人空間
發短消息
加為好友
當前離線
8
#
大
中
小
發表於 3-10-2008 11:24
只看該作者
又要diy又唔肯用腦用時間,自己出去睇下啦。
貴既....可以用boomarms 出比acog既快拆mount.(我枝ag-x 改左用緊mount得幾好)
平既.....鴨記快拆mount 2個。
更平, m4 升高mount。
不過你自己諗下邊隻實淨啦, ag36都幾重, 快拆可能頂唔順。
UID
4267
精華
0
威望
132
金錢
101
犯規
0
閱讀權限
20
最後登錄
31-5-2017
查看詳細資料
TOP
sunny2014
先知神尼
上校
CGF大祭司、大先知
帖子
8016
積分
142028
Like
0
在線時間
4674 小時
註冊時間
30-10-2007
個人空間
發短消息
加為好友
當前離線
9
#
大
中
小
發表於 3-10-2008 11:32
只看該作者
呢隻?
三舊幾水…應付到有餘
係我就即刻搵啦
UID
4043
精華
0
威望
13170
金錢
11362
犯規
0
閱讀權限
80
最後登錄
28-6-2017
查看詳細資料
TOP
microwavefood
准士官
帖子
58
積分
2317
Like
0
在線時間
274 小時
註冊時間
23-11-2007
個人空間
發短消息
加為好友
當前離線
10
#
大
中
小
發表於 3-10-2008 11:51
只看該作者
原本我買左枝ag36, 我都諗住改mount, 但又長又重, mount左上槍會太重, 最後都係買左ag-x, 佢本身係螺絲mount, 我就係改左用呢隻mount, 而家枝野快拆好方便。
ag36又長又重, 快拆mount未必受力, 你自己諗諗。
同埋ag36個頂中間低左, 用快拆mount個兩條快拆桿有機會頂住, 要加高個mount。
講咁耐, 可能螺絲mount會穩陣d。
另, ag36個身個2隻耳會頂骨, 要磨少少。
另, 你有冇電鑽? 要鑽洞同dup牙上mount。
[
本帖最後由 microwavefood 於 3-10-2008 11:54 編輯
]
UID
4267
精華
0
威望
132
金錢
101
犯規
0
閱讀權限
20
最後登錄
31-5-2017
查看詳細資料
TOP
sunny2014
先知神尼
上校
CGF大祭司、大先知
帖子
8016
積分
142028
Like
0
在線時間
4674 小時
註冊時間
30-10-2007
個人空間
發短消息
加為好友
當前離線
11
#
大
中
小
發表於 3-10-2008 11:56
只看該作者
回復 10# 的帖子
由於驚打打下甩鬼左o既關係
我應該會用螺絲mount
電鑽:有,仲有幾把
但係未試過dup牙…
[
本帖最後由 sunny2014 於 3-10-2008 12:04 編輯
]
UID
4043
精華
0
威望
13170
金錢
11362
犯規
0
閱讀權限
80
最後登錄
28-6-2017
查看詳細資料
TOP
microwavefood
准士官
帖子
58
積分
2317
Like
0
在線時間
274 小時
註冊時間
23-11-2007
個人空間
發短消息
加為好友
當前離線
12
#
大
中
小
發表於 3-10-2008 12:06
只看該作者
dup牙唔難, 試下就得。
最緊要係你成個project要有計劃度岩位。
UID
4267
精華
0
威望
132
金錢
101
犯規
0
閱讀權限
20
最後登錄
31-5-2017
查看詳細資料
TOP
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
◎特別訊息↓
介紹、評測及開箱文
◎Wargame 地帶↓
一般討論區
GBB 專區
PTW 專區
新兵訓練所
珍品研習室
軍事討論區
氣槍維修站
前線召集
◎娛樂及興趣區↓
吹水廣場
Fun享集中營
綜合興趣區
◎二手街↓
出售版
徵求版
雜架攤
◎站務區↓
論壇公告區
問題匯報
控制面板首頁
編輯個人資料
積分記錄
公眾用戶組
個人空間管理
基本概況
流量統計
客戶軟件
發帖量記錄
版塊排行
主題排行
發帖排行
積分排行
交易排行
在線時間
管理團隊
管理統計
贊助計劃查詢
贊助計劃查詢
贊助計劃查詢
贊助計劃查詢
贊助計劃查詢
贊助計劃查詢
贊助計劃查詢
贊助計劃查詢
贊助計劃查詢
贊助計劃查詢
贊助計劃查詢
贊助計劃查詢