蘇聯仁
中將
查看詳細資料
TOP
原帖由 f22a 於 16-6-2016 12:05 發表 我就係貪佢有帶,掛得到上身,而且平過台灣貨些少添喎...
原帖由 f22a 於 16-6-2016 20:52 發表 係唔係好介紹呢…… 280人仔呀!
17-6-2016 20:26
原帖由 dogjumpjump 於 17-6-2016 21:30 發表 咁FIT, 真係佢用?
原帖由 dogjumpjump 於 17-6-2016 22:37 發表 我意思係個盒子咁FIT呢支槍, 係唔係呢支槍都有用, 學下嘢咁姐 並唔係話大陸嘢老翻, 無咁意思
原帖由 暈又暈 於 17-6-2016 22:44 發表 可唔可以俾多啲提示點樣淘個殼同皮帶
原帖由 Tango1997 於 4-7-2016 19:16 發表 247848好明顯枝野未出街已有問題。。。岩岩樓上師兄post嗰條官方facebook link...WE應該度一度點樣造過件第D物料假退彈勾parts比買左既客更換<---認真247849
原帖由 Tango1997 於 4-7-2016 19:24 發表 有災情唔緊要。。。識得搞返好就服衆。。。除非佢抱住得我出topgas全金屬backblow...你揼住春袋都要同我賣既態度啦