發新話題
打印

眼鏡平價品測試

引用:
原帖由 Mars_SES 於 18-3-2008 16:46 發表

重諗住用個網mask玩下tim~~
唔會禁易碎粒彈............掛
09" Giant TCR2

JN8:12 I am the light of the world; he who comes with me will not be walking in the dark but will have the light of life.

TOP

引用:
原帖由 alexcat 於 19-3-2008 13:34 發表
個人意見,我打咁多次game,次次都係用網mask,次次都比d bb彈打中個網~
打完之後check返,的確係有好多白色粉碎係個網上面,不過你話碎到彈入眼咁堅揪就真係可能性細d啦,正如師兄所講,眼得一對,買貴d ge 鏡玩冇所謂 ...
加幾層保鮮紙
09" Giant TCR2

JN8:12 I am the light of the world; he who comes with me will not be walking in the dark but will have the light of life.

TOP

引用:
原帖由 0050100 於 21-3-2008 19:31 發表
網鏡測試
條件: 一般網鏡,KSG.25 6mm bb ,M24 + Topgas. 矩離槍口至眼罩3米.
        大鐵通,面噴黑油,未干即帶面罩開始.
第一槍, 網片中,散曬直入.
第二槍, 框與網片邊,齊粒bb未碎穿過.
第三槍, 跟第一槍 ...
好像坦克裝甲擋到火箭炮,但擋唔到火箭炮的破片入去裝甲�堶�..........................禁
09" Giant TCR2

JN8:12 I am the light of the world; he who comes with me will not be walking in the dark but will have the light of life.

TOP

引用:
原帖由 Mars_SES 於 25-3-2008 15:24 發表
報料~~! 眼鏡果隻我個fd用
佢跌左落地下個框即刻斷開兩節~
下
09" Giant TCR2

JN8:12 I am the light of the world; he who comes with me will not be walking in the dark but will have the light of life.

TOP

發新話題