發新話題
打印

hk416 gbb kit

引用:
原帖由 KILLMACHINE 於 18-2-2011 08:22 發表

唔係化
完素通扭上槍身總係有啲鬆鬆地感覺,應該係啲牙做得淺先會咁,內璧又鞋,支槍又點會順?

TOP

引用:
原帖由 KILLMACHINE 於 18-2-2011 02:32 發表

買GP 咁貴???

買元素都套得上WOW
我覺得國產野大部份都信唔過,由其是gbb野,料差d就好大分別。況且都係平得果一佰幾十,唔岩题數或料差重大鑊。fit到既都係買好d。

TOP

引用:
原帖由 F22 於 18-2-2011 08:02 發表

GP尾通有兩水,有加厚同冇加厚底牙,09年我買嗰啲係冇加厚,到砌支416就買到加厚.............
hop up座我都係用5KU加工,打咗過千發亦上過戰場一切正常喎?
Ching diy手工令人佩服。小弟無機去攪hop up ,可能真係要出血買個prime.....

TOP

引用:
原帖由 F22 於 18-2-2011 08:08 發表

但完素通�堶惘n"鞋",唔多順滑,而且我試過打打吓條尾通飛出嚟..........
所以我寧願貴少少買GP通,好過打打吓飛出嚟,到時連份bolt都死埋就喊都冇謂...........
元素通係AEG果條鋰電通先ok. GBB真係死得

TOP

引用:
原帖由 F22 於 18-2-2011 08:58 發表

完素通扭上槍身總係有啲鬆鬆地感覺,應該係啲牙做得淺先會咁,內璧又鞋,支槍又點會順?
我都買過一支元素尾筒,可以用垃圾來形容佢,
同師兄所講一樣,牙淺...跟本杻入去果時已經係鬆下鬆下。而且支筒的鋁料很thin....無質感可言。
$89買番來....最後來去填海

TOP

Ching I just want to share the trouble i am going through now. The GP tube i bought in in KWS last week is perfect fit! Dont even need the tube nut!
However i have no yet found a good combo for the hopup yet. Can use G&P magazine though.

附件

P1040131.JPG (21.48 KB)

18-2-2011 23:59

New GP tube bought in KWS is perfect fit, doesnt even need the tube nut!

P1040131.JPG

P1040134.JPG (31.75 KB)

18-2-2011 23:59

China Hop-up = no good. Hop up rubber has deformed due to impact

P1040134.JPG

TOP

引用:
原帖由 dennislau1 於 18-2-2011 23:59 發表
Ching I just want to share the trouble i am going through now. The GP tube i bought in in KWS last week is perfect fit! Dont even need the tube nut!
However i have no yet found a good combo for the h ...
你一講開我又記番起啦,GP通有兩隻,一隻係六段冇跟隻nut,另一隻vltor款五段有nut跟,一樣價錢但六段隻nut要另買50蚊隻(揾笨!!)
所以我買咗vltor款..........
真鐵都一定要上嗰粒nut,唔係塊鎖通版就唔實,鎖通版唔實條尾通就會轉..........
上返佢啦.............

六段版冇加厚

vltor款有加厚
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

至於國產hop up座就算用番aeg hop up皮都要鑽一鑽先用得,唔係就會好似你咁隻hop up皮會唧入去........

此乃prime,hop up皮係差唔多貼到底............

此乃5KU,一對比下會發現個窿位唔夠prime咁深.........



用9.5mm鑽咀隊吓佢,唔好心急,一隊穿就玩完...........

加工之後隻hop up皮就唔會唧入去啦~~

原裝頂hop up粒基米太短,換粒長啲.........



試漏:先lock bolt,槍咀指向地,放粒bb入去,放bolt,上下搖槍,粒bb冇响槍咀趺出為合格.........

當然,改用5.1hop up膠就更理想啦..........

TOP

Thanks Ching advise. I will try try!

TOP

F22 Ching, I think you are very skillful! I tried to find a 9.5mm drill bit but seems no where sell that size! only 9mm and 10mm drill bits... Anyway i bought the Prime hopup, maybe save the china hopup for some other experiment subjects. Now it works wonderfully.

But i still encountered some other problem in the bolt carrier. I know it need some grinding at the back, but it seems the energy bolt does not perfectly match the BC so need to enlarge the guide hole in the guide plate a little. Dont know if you have encountered such problem.

Also i found the C-clip sticks out a little from the BC, and it is quite loose and can move back and forth. I was thinking to add a small copper plate to better protect this fragile 'thing'. If ching have any advise very appreciate!

附件

P1040137.JPG (21.61 KB)

23-2-2011 22:43

P1040137.JPG

P1040140.JPG (17.19 KB)

23-2-2011 22:43

P1040140.JPG

P1040141.JPG (24.74 KB)

23-2-2011 22:43

P1040141.JPG

TOP

引用:
原帖由 dennislau1 於 23-2-2011 22:43 發表
F22 Ching, I think you are very skillful! I tried to find a 9.5mm drill bit but seems no where sell that size! only 9mm and 10mm drill bits... Anyway i bought the Prime hopup, maybe save the china hop ...
1.  9.5mm鑽咀唔係咁難揾呀?
2.  塊版唔平就磨到佢平............

  
3.  只要隻C-clip鎖得緊有少少前後郁問題唔大,我都冇理佢咪又係咁打.......... 如果真係介意攝介子都係好方法...  

TOP

砌左咁耐終於都叫做砌好
雖然個飛機唔係好得, 但係都叫做射到, 反正唔落場就咁就算lu
在此多謝F22師兄的指點

TOP

發新話題