指揮部士官長
12-10-2017 22:01
查看詳細資料
TOP
原帖由 gainax 於 12-10-2017 22:50 發表 好以未有平gas夾得co2夾? 有埋平夾就。。
原帖由 Dave 於 13-10-2017 23:55 發表 想請問一下WELL 的GAS 匣大概多重一隻?THANKS
原帖由 cwso 於 13-10-2017 15:33 發表 老苦 壹壹壹
14-10-2017 17:58
共 1 個讚好! TOP
原帖由 laukw123 於 14-10-2017 21:24 發表 平到咁,又多鋼件, 買黎擺都抵.....
原帖由 jn_jona 於 14-10-2017 23:53 發表 好耐之前國九突然話無價提價 有師兄爆料係d舖頭收埋晒d貨 結果冇人買 未靜靜雞出返貨回返價
原帖由 tinyau1134 於 14-10-2017 23:58 發表 九百幾... 不了 起起碼低過七舊先入
原帖由 gainax 於 15-10-2017 00:09 發表 隔一間鋪位,一間3k唔洗,一間3千7,都係個一大批貨分買邊間U 冧U
原帖由 rho837 於 15-10-2017 10:09 發表 如果載到去日本就值錢! 恨死班GA仔! 班GA仔用來改日本CAP槍一流!